GRUPLAR VE HİKAYELERİ

 Tekrar merhabalar :)

   Yavaş yavaş destemizi tanımaya başlamanın vakti geldi. 78 adet kartımız var destemizde fakat bende 77 adet kart  var çünkü ölüm kartını desteden çıkardım. Bazı arkadaşlar bunun kartların enerjisini düşüreceğini iddia etsede ben herhangi bir enerji düşümü hissetmedim. Sonuçta tarot bakımının %50 si hislere dayanıyor öyle değil mi? Genelde tarottan bahsedildiği zaman herkesin anlatacağı bir şehir efsanesi mutlaka vardır. Kimi ipek bir beze sar der, kimi yastığının altına koy der ve kimi de artık lanetlendin ancak yakarak kurtulabilirsin der. Benim gibiler de bunlara güler :) Eğer bu şekilde hurafelere inanıyorsanız yanlış yerdesiniz yazının devamını okuyarak vakit kaybetmemenizi öneririm.

   Başlangıçta yaşadığım zorluklardan önceki yazımda bahsetmiştim. Çok çektim ben :) Sizinde çekmenizi istemiyorum lütfen hurafelere inanmayın tarot bir rehberdir kendine has bir büyüsü olduğuna inananlardanım bende fakat olayı korku filmine çevirmeye gerek yok öyle değil mi? Size söylenen her şeyi unutun, birlikte yeniden keşfedelim. Muhakkak benim eksik olduğum konular olacaktır bunun için beni uyarırsanız sevinirim :)

   Şimdi sıra geldi destemize , evet destemizde 78 tane kart var. Bu kartların hepsi bir hikayenin parçaları gibidir. Bunu çoğu yerde duymuşsunuzdur bende duymuştum ama ne demek istendiğini uzun zaman sonra anlayabildim. Ve sadece 22 kartın bir hikayenin parçaları olduğu söyleniyor genelde ben buna katılmıyorum tüm gruplar kendi hikayelerini anlatıyorlar aslında.22 kart demişken bu kartlar 0 ile 21 arasında numaralandırılmış olan kartlardır. Büyük arkana adını alırlar. Deli kartıyla başlayıp Dünya kartıyla son bulan dizidir.

    Açılım yapanlar genelde büyük arkana kartlarından biri göründüğü zaman mutlu olur ama küçük arkana yani diğer 56 kart göründüğü zaman mutsuz olur. Siz bunu yapmayın :) Tüm kartlar aynıdır hepsi size bir şey söylemek için orada buna inanın. Sadece büyük arkanalar yani bizim şu 22 kartımız daha genel durumları ifade eder. Şöyle düşünün mesela arkadaşlarınızla sözleştiniz biletler hazır akşam konsere gideceksiniz. Eve geldiniz , annenize söylediniz fakat o akşam misafir geleceğini söyleyerek izin vermedi. O an ne hissedersiniz? Mutlu olmayacağınıza eminim yani ben olmam banane misafirden derim eğer hala izin vermiyorsa odamdan bile çıkmam. Maksat gıcıklık değil mi? kalbim kırıldı sonuçta işte o an anneme karşı ne hissettiğim için bir kart çeksek çıkan kart muhtemelen kalbimin kırıldığını gösterir yada kızgın olduğumu , ama eminim o kart küçük arkana kartı olur. Çünkü bu genel bir durum değil annemi seviyorum o an için öyle hissediyorum ama birazdan bir meyve tabağıyla odaya girince yada beğendiğim elbiseyi alınca bu durum değişecek. Kısaca büyük arkanalar daha genel ,  değişmesi zor durumlarda ortaya çıkarlar.Küçük arkanalar anlık olaylara ve değişmesi basit olaylara ışık tutar.

    Küçük arkana kartları 4 gruba ayrılır. Bunlar kupalar, değnekler, kılıçlar ve tılsımlar grubu. Her grup insan hayatındaki farklı bir noktayla ilgilenir aslında kupalar duyguların yerini anlatır. Değnekler hırs ve tutkuyu barındırır. Kılıçlar her daim mantığı savunur aklın gücünden başka ne var güvenilecek diyen grup budur. Tılsımlara gelince onlarda bana bunlarla gelmeyin somut şeylerle yani el ile tutulur (genellikle maddi veya iş için  ) kayda değer gelişmelerle ve sonuçlarla gelin der. 

   Her biri aslardan başlayarak onlulara kadar kendi içlerinde bir hikaye barındırır. Aslar her zaman bir başlangıcı ifade eder bunu unutmamak gerekiyor. Kupa ası duygusal bir başlangıç anlatırken ,  değnek ası heyecan verici bir başlangıcı anlatır. Eğer bir iş başvurusu yaptınız ve sonucunu bekliyorsanız o zaman bir tılsım asıyla karşılaşabilirsiniz. Yada iki arada bir derede kalınan durumlar olur ya hani duygulara yenik düşeriz bazen o zaman kılıç ası kendini gösterir ve aklını kullan mantığınla hareket et yeniden başla diyebilir.


Bir sonraki yazımda delinin hikayesiyle devam edeceğiz :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HİKAYEDE DEVAM EDIYOR :AZİZE KARTI VE ANLAMI

JOKER AÇILIMI

HİKAYE BAŞLIYOR : JOKER KARTI VE ANLAMI