HİKAYE BAŞLIYOR : JOKER KARTI VE ANLAMI

Joker nam-ı diğer deli :)

Hikaye onunla başlar. Neden onunla başlar ve neden numarası, her başlangıçta insanların aklına gelen 1 rakamıyla ifade edilmiyor da 0 rakamıyla ifade ediliyor? Düz gelirse anlamı budur, ters gelirse anlamı şudur tarzı şeyler söylemek istemiyorum.Çünkü bunlar ezber olmaktan öteye gidemez ve bir süre sonra bir de bakmışsınız herkese aynı cümleleri kuruyorsunuz yada farklı kartlarla birlikte göründüğü zaman yorum yapamıyorsunuz. O zaman şimdi onu birlikte anlamaya çalışalım :)

Kartımıza baktık. Ne görüyoruz ?
Kartta genç biri, bir elinde değnek ve bu değneğin ucunda bir torba var muhtemelen bir yerlere gitmek için çıkmış yola. Bir elinde de beyaz bir çiçek. Kollarını açmış etrafı selamlıyor gibi bir hali var çocuksu bir hal. Yanında şirin beyaz bir köpeği var. Ama bir uçurumun yanında duruyor gibi sanki.Gerçi onun bir uçurum olduğuna emin olabilir miyiz ? Belkide sadece bir tümsektir. Çünkü daha sadece bir kısmı çıkıntı şeklinde görünüyor. Yani bence bunu bilemeyiz:) 
     Arka planda pırıl pırıl parlayan bir güneş , altında buz dağını andıran sıra sıra dağlar var. Fark ettiyseniz resim çok belirsiz bir yanda güneş parlıyor ama altında buz dagları. Hangisini iliklerime kadar hissedeceğim sıcağı mı yoksa soğuğu mu? Üşüyecek miyim yoksa terleyecek miyim belli değil.  Diğer yandan düşecek miyim yani durduğum yer bir uçurum mu yoksa küçücük bir tümsek mi?O da belli değil. Kartın numarası 0.Çünkü henüz yola çıktım daha yürümeye başlamadım , seçtiğim bir taraf yok ve nereye gideceğimi tam olarak bilmiyorum.
   Peki belli olan ne ? mutluyum, aklımda soru işaretleri var belki ,belki neyin beni beklediğine emin olamıyorum ama yola çıktım başıma gelebilecek iyi yada kötü her olaya razıyım.. Universite tercihleri yapılırken nedense her örgenci büyüdüğü ilden başka bir ile gitmek için tercih yapar ya da yapmak ister. Gittiği yerde ne ile karşılaşacağı hakkında bir fikri yoktur. Ben dahil:)Ama ister ve işte o ilk gidiş anıdır joker; mutludur ,heyecanlıdır,özgür hisseder.. Çünkü kendi hikayesi şimdi başlıyordur. (en azından o öyle düşünür ama sonra her gün makarna yemek için mutfağa girdiğinde uçurum olduğunu anlar:)Burada dikkat etmek gerekir çünkü saflığından faydalanmaya çalışan insanlar her zaman olacaktır. Maddi yada manevi.
    Kötü bir yanı yokmudur jokerin hep heyecandan ve mutlu , tasasız başlangıçlardan mı söz eder ? Hayır,maalesef etmez. Bazen umursamazlığa da işaret edebilir. Ya da elindeki beyaz çiçekten anlaşıldığı gibi duygusal bir durumu da anlatabilir ama bu duygusallık genellikle gelip geçicidir. Ciddi bir durum göstermez kuvvetli duygulara işaret etmez. Delicesine bir aşktan bahsedemeyiz. Bazen olsa da olur olmasa da olur prensibine vurgu yapabilir. Bu yüzden hangi kartlarla birlikte kendini gösterdiği çok önemlidir. 

Bazı kartlarla birlikte oluşturduğu anlamlar:
  • ·  Kılıç 7- kılıç 5 kartları ile birlikte geldiğinde bir aldatmaya karşı bizi uyarabilir. Kandırıldığımızı ve toyluğumuzdan faydalanıldığını anlatabilir. Buna dikkat etmekte fayda var.
  • ·        Şeytan kartıyla bir araya gelen joker büyük olasılıkla cinsel arzulara alet olacağımız konusunda bizi uyarabilir.
  • ·        Kılıç 2 kartıyla çıkan bir joker özellikle ilişkiler konusunda şüpheyle yaklaşmamız için bir uyarı olabilir.
  • ·     Tılsım 5 kartıyla birlikte düşüncesizce harcama yapmamdan dolayı maddi sıkıntılarım olabileceğini söyleyebilir.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar:) Zaman geçtikçe ve diğer kartların anlamına hakim oldukça yorum yapmak kolaylaşacaktır merak etmeyin . Bu arada kartımızın ters çıkması durumunda ne ifade ettiğini söylemedim. Ters kartları çoğu kişi yorumlamaz açılım yapmaz ama bu tamamen size kalmış bir şey. Ben ters bir kart geldiği zaman düzeltiyorum :) Açılıma o şekilde dahil etmiyorum. Bir enerji düşüklüğü falan söz konusu değil. Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi böyle şeylere inanmayın. Hisler sizin ,tercih sizin ve yorum sizin.

Bir sonraki yazımda büyücü kartıyla devam edeceğiz:)

Yorumlar

  1. Valla aldım bi kutu deste ne yapacağımı bilmiyorum bu birazcık joker özelliği gibi geldi bana doğru ilerliyorum gibi... yazı hoş çok teşekkür ederim 😙

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

HİKAYEDE DEVAM EDIYOR :AZİZE KARTI VE ANLAMI

JOKER AÇILIMI