TAROTA GENEL BAKIŞ

MERHABA,
Bu benim ilk yazım bu yüzden biraz heyecanlıyım ve ne yazacağımı çok karıştırdım şuan. Eğer bu yazıda ne diyorsun be diyeceğiniz yerler olursa ki illaki olur ilk yazım olmasına verin lütfen :) . Evet tarot bakımı diye bir şey var. Ve bu yazıyı okuyorsanız muhtemelen zaten varlığından haberdarsınız demektir. Uzun zaman önce bir arkadaşım vasıtasıyla tarot kartlarıyla tanıştım. Beni çok etkilediklerini söylemem gerekiyor.Ardından bir deste edindim genel olarak her yerde bulunan deste tipi Rider Waite 20-25 tl civarında bir fiyatı var. almak için aramaya başladığınızda karşılaşacağınız deste tipi bu olacaktır.neyse ben sonra ne yaptım ? Tarot kartlarım elimdeydi ama kutunun içinde bana verilen o küçücük kitapçık dışında hiç bir kaynağım yoktu. İnternette bakımla ilgili açılımları , kartları ve anlamlarını bulabileceğimi düşündüm ama elle tutulur pek fazla bir şey bulamadım. Forum sitelerinde ki yorumlar dışında diyelim ki onlarda pek kaynak sayılabilecek türden değildi.
+ birinci kart:....
   ikinci kart...
   lütfen biriniz yorumlar mısınız ?
-seni aldatıyor... 
  Falan filan.Ama tebrik etmek gerekiyor sadece iki kartla bu kadar emin konuşabilen forum üyesi akıllı arkadaşı :) Bir süre daha araştırdım ama bulamayınca (elimde bir sözlükle ) yabancı siteleri incelemeye başladım ve daha faydalı olduğunu gördüm. adamlar gerçekten bir şey biliyor da konuşuyor. Neyseee bunun bana faydası bir süre sonra tarotu boş verip yds çalışmaya başladım işte. dermişim :) Cem yılmaza rakip olmaya çalışıyorum demedim zaten bende espriler kötü olabilir sonuçta değil mi? Neyse konumuza dönelim. Blogumun amacı tarota yeni başlayan ve kartları yeni yeni keşfetmeye çalışan arkadaşlar için bu süreci kolaylaştırmak.
Bir sonraki yazımda destedeki kart gruplarından ve genel anlamlarından bahsedeceğim.:)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

HİKAYEDE DEVAM EDIYOR :AZİZE KARTI VE ANLAMI

JOKER AÇILIMI

HİKAYE BAŞLIYOR : JOKER KARTI VE ANLAMI