JOKER AÇILIMI

Joker kartını tanıtmıştık fakat joker açılımına değinmeyi atladım sanırım. Henüz açılım yapabilecek kadar kartları tanıtmamış olsam da , bu açılımı merak eden ve yorumda ilerlemiş arkadaşlar olduğuna eminim bu yüzden kısaca joker açılımından bahsetmek istiyorum.

Joker açılımı geçmiş ve geleceği ikiye bölen bir açılımdır. Özellikle ilişkiler konusunda benim çok sık başvurduğum ve tavsiye edebileceğim bir açılım türü. Bunun için öncelikle desteden jokerimizi yani delimizi çıkarıyoruz :) Ardından destemizi güzelce karmamız gerekiyor. Yeterince karıştırdığımıza emin olduktan sonra sorumuzu düşünerek 3 kez destemizi sol elimizle kesiyoruz.  Ben kartları keserken sol elimi kullanıyorum ve daha net açılımlar yapabiliyorum. Ama burada ki 3 kez ve sol el tamamen tercihtir , nasıl daha verimli açılımlar yapıyorsanız onu uygulayın lütfen..Tabi ki soruyu soran bir başkasıysa kartları ona kardırmanız ve kesme işlemini ona yaptırmanız daha doğru olacaktır. Sonuçta onun enerjisinin kartlara geçmesi bize daha doğru sonuçlar verir. Bu kadar ara bilgiden sonra :) Kardığımız kartlarımız arasından 12 adet kart seçiyoruz. Daha önceden ayırmış olduğumuz delimizi bu 12 kartımızın arasına koyup tekrar karıyoruz ve hazır hissettiğimiz zaman en üstteki karttan başlayarak sırayla kartlarımızı açıyoruz.joker kartından önce gelen kartlar geçmiş hakkında ve joker kartından sonra gelen kartlar ise gelecek hakkında yorumlarda bulunur.


Biraz karışık gelebilir bu yüzden işlemleri tekrar gözden geçirirsek ;
  1. Destemizden joker kartını çıkardık.77 adet kartımız kaldı.
  2. Kalan kartlarımızı kardık.
  3. Kendimizi hazır hissettiğimizde karma işlemini bırakıp kartlarımızı kestik ve masamıza yaydık.
  4. 12 kart seçtik.
  5. Bu 12 karta joker kartımızı da ekledik ve bu 13 kartımızı karıştırdık.
  6. Yine hazır hissettiğimiz zaman (hazır hissetmek önemlidir) en üstten başlayarak kartlarımızı açmaya başlıyoruz.(bu sırada kartlarımızın arka yüzünü görecek şekilde tutmalıyız.)
  7. Tüm kartları yan yana açtıktan sonra joker kartımızın konumu çok önemli.Jokerden önceki kartlar bize geçmişe ışık tutarken , sonra ki kartlar gelecek konusunda kehanetlerde bulunur. 

İyi açılımlar :)

Yorumlar

  1. Merhaba bu sayfayı yeni gördüm.kartları anlatım şekliniz anlaşılır ve çok beğendim.emeğinize sağlık
    Ben uzun zamandır uğraş verdiğimiz vize durumu var.azizenin sırrı açılımını yaptım.fakat tam olarak vermek istediği mesajı anlayamadı .rica etsem bu konuda bana yardımcı olur musunuz
    Açılım şöyleydi

    1-kupa 6
    2-azize
    3-asa şövalyesi
    4-ay
    5-joker
    6-kılıç 5 li
    7-kılıç 10su
    8-mahkeme(19)
    9-aziz(azize sırrını vermiş)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

HİKAYEDE DEVAM EDIYOR :AZİZE KARTI VE ANLAMI

HİKAYE BAŞLIYOR : JOKER KARTI VE ANLAMI