İLİŞKİ AÇILIMI

Merhabalar :)
Uzunca bir aradan sonra yine birlikteyiz :)
Dönüşümü bir ilişki açılımı anlatarak kendi kendime kutlamak istedim. hani doğum günlerinde kendi Kendine heyiler alan insanlar vardır ya onlar gibi :) itiraf etmek gerekirse ben de kendi kendine hediye alan o yalnız tiplerdenim :) dermişimm hayır tabi sadece kendimi seviyorum klasik sözler sözler sözler :) Saat sabahın 5i olunca ve uyumayınca böyle kötü esprilerin dibine vuruyor insan :)

Şimmmdiii artık konumuza dönelim .
Ortak noktamız sanırım ilişkimiz olmasıdır. Herkesin muhtemelen yanında yada aklında veya kalbinde biriyle olan ilişkisi hakkında soru işaretleri vardır diye düşünüyorum canlarım.

İşte tam da bu noktada ilişki açılımımız devreye giriyor.
Adım adım anlatayım :)
1. kartlarımızı kardık güzelce
2.içerisinden yedi kart seçiyoruz sırasıyla
 Bu kadar işte açılım bitti. Şimdi kartlardan birini ortaya koyuyoruz bu 1 numaralı kartımız. Sonra sırayla öncce 2 ,3 ,4 numaralı kartları alt alta sağa , 5.6.7 numaralı kartları sırayla ortadaki kartın sol tarafına alt alta koyuyoruz.burada sagdaki alt alta olan 3 kart size ait , soldaki ilişkinizin durumunu merak ettiğiniz kişiye aittir. diger yazıları da okuduysanız eger benim bakım konusundaki düşüncem hakkında muhtemelen bilgi sahibisinizdir ama ben genede söylemek istiyorum:)
isterseniz soldaki üç kart sizin olsun bakan sizsiniz kurallar sizin iç sesiniz tarafından koyulmalı benim yada yok şöyle yap böyle yap diyen pek bilmişlerin tarafından değil .)
ortadaki kart ne anlatır?
    İlişkinin durumu hakkında fikir verir.bu nasıl bir ilişki mesela kendini gösteren tılsım 3lüsü iş ilişkisi oldugunu söyler genelde :)
Bu bir nevi umutlanma be gülüm demektir :) ayy çok kıro  :) Kart yorumlamaya başlamadan önce genel olarak küçük ve büyük arkanaların ne söylemeye çalıştıgını anlattıgım yazıma bakmanızı tavsiye ederim.

2. kart ne anlatır?

Sizin aklınızda onunla ilgili ,ilişkiyle ilgili ne oldugunu anlatır. diyelim imparator çıktı. bu kart 2. konumdayken sizin karşınızdaki kişiyi otorite olarak gördüğünüzü anlatabilir. belki ondan çekindiğinizi yada sizi baskı altına aldıgını düşündüğünüzü de anlatabilir. bunun cevabı için karşınızda ki kişi önemli yani durumunuz.

3.kart ne anlatır?

Ne hissettiğinizi söyler. yani o kişiye karşı sizin kalbinizden geçen ne.
canlarım şimdi 3. ve 6. kartlar önemlidir.çünkü bu kartlarda kendini gösteren bir kraliçe veya şovalye yani bir saraylı kartı kalbinde başkasınında olabileceğini gösterebilir. buna dikkat edin. yani diyelim ben bir erkekle olan ilişkim için açılım yaptım. onun tarafında yani solda çektiğim ikinci kart yani 6 numaralı kart onun kalbini gösteriyor değil mi. şimdi bir de çektim ve baktım ki tılsım kraliçesi gelmiş bu durumda 5 karta tekrar bakarım ve ilişkinin durumuna eger olumsuz kart çoksa belki de gerçekten başkasıdır. ama eger kartlar olumluysa o zaman bu benim sadık tedbirli yönleri mi sevdiğini de gösterebilir. yani tribe girmeye gerek yok :)

4.kart ne anlatır?

Dışarıya bu ilişkiyi nasıl yansıttıgınızı görürsünüz bu kartla .mesela çıkan bir kupa üçlüsü arkadaş göründüğünüzü söyleyebilir.
soldaki kartlarda aynı şekilde yorumlanır.
iyi açılımlar :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HİKAYEDE DEVAM EDIYOR :AZİZE KARTI VE ANLAMI

JOKER AÇILIMI

HİKAYE BAŞLIYOR : JOKER KARTI VE ANLAMI